Για την οργάνωση των αιτημάτων υποστήριξης και την καλύτερη εξυπηρέτησή σας χρησιμοποιούμε ένα σύστημα διαχείρισης αιτημάτων υποστήριξης. Σε κάθε αίτημα υποστήριξης δίδεται ένας μοναδικός αριθμός δελτίου τον οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να παρακολουθήσετε on-line την πρόοδο του αιτήματός σας και τις απαντήσεις. Παρέχεται πλήρες ιστορικό όλων των αιτημάτων σας. Για την υποβολή αιτήματος χρειάζεστε έγκυρη ηλεκτρονική διεύθυνση.
Please provide as much detail as possible so we can best assist you. To update a previously submitted ticket, please login.
Open a New TicketWe provide archives and history of all your current and past support requests complete with responses.
Check Ticket StatusPlease wait... it will take a second!